Czym jest marketing szeptany? Jednym z najskuteczniejszych sposobów marketingu Twojej marki jest słowo z ust. Jest to działanie, które mogą wykonywać Twoi klienci, sprzedawcy i każdy, kto jest z Tobą związany. Sukces tej strategii zależy od Twojej reputacji i sympatii do niej u osób, które o Tobie mówią.
Podstawową koncepcją marketingu szeptanego jest to, że ma on miejsce wtedy, gdy ktoś opowiada swoim znajomym, członkom rodziny lub innym osobom o produkcie lub usłudze, z której skorzystał. Nie reklamuje przy tym marki w żaden sposób. Po prostu mówi innym, jak dobry był Twój produkt lub usługa i co mu się przydarzyło dzięki jego użyciu.
W normalnych okolicznościach klient czułby, że musi opowiedzieć innym o doświadczeniu z produktem lub usługą jako sposób na uzasadnienie swojego zakupu i upewnienie się, że nie przegapi takich okazji w przyszłości. Jeśli naprawdę coś mu się spodobało i miał z tym pozytywne doświadczenia, takie jak korzystanie z zupełnie nowej technologii, która ułatwiła mu pracę, chciałby, aby inni o tym wiedzieli, aby również mogli z tego skorzystać. Jeśli jednak ta osoba uważała, że produkt lub usługa, z której korzystała, miała jakieś wady lub czuła się nimi rozczarowana, nie byłaby skłonna mówić o tym innym. Więcej na temat marketingu znajdziesz na stronie https://oystem.pl/ .